Komt eraan! En in een beweging krijg je ook onze tweewekelijkse WATmail met telkens één praktische marketingtip.
Hoe bereik je je klanten nog
in tijden van wispelturige algoritmen en korte aandachtsspannes?
Je bent niet de enige ondernemer die zich dat stilaan wanhopig afvraagt.
In deze gratis whitepaper leer je
- waarom je nieuwsbrieven zou uitsturen
- hoe je ermee start (welke tools en technieken)
- wat je zoal in je nieuwsbrief kan schrijven om écht connectie te maken met je ontvangers
- hoe je aan abonnees geraakt (met checklist!)
💃 Download en go!
E-mailmarketing: waarom zou je?
Onze ervaring leert dat een regelmatige nieuwsbrief versturen naar je klanten een bijzonder goed idee is. Je boodschap wordt véél grondiger gelezen dan wanneer je op socials vertoeft. Je bouwt een persoonlijke band op. Het vertrouwen van je klant gaat omhoog én je sales volgen dezelfde stijgende lijn.
Maar hoe pak je dat nu aan, nieuwsbrieven?
No worries, wij maakten er een whitepaper over die je stap voor stap wegwijs maakt. 💪🏽
Je bent officieel een WATje
Want zo noemen we op liefdevolle wijze onze volgers, cursisten, abonnees en workshoppers. 😄 Maar even serieus: Working Apart, maar toch Together is de max. We werken elk hard aan onze ondernemingen, maar zijn er toch voor elkaar met raad en daad.
Als je deze freebie hebt gedownload, ben je vanzelf deel van onze community en ontvang je ook (ongeveer) om de veertien dagen onze drukgelezen nieuwsbrief met telkens een tip voor communicatie. Wij weten:
Jij kan je communicatie vandaag al beter maken dan gisteren.
In onze nieuwsbrief delen we daarvoor duidelijke, concrete tips en technieken die we zelf in de praktijk toepassen en waarvan we weten dat ze werken. Ook jij kan er direct mee aan de slag. 💪
Ik lees zo goed al geen nieuwsbrieven maar deze heb ik helemaal gelezen en vind ik supergoed geschreven! Wou dat gewoon even zeggen 🧡
De WATjes zijn een top trio. Heel interessante dames om te volgen én hun podcast is ook een aanrader om te beluisteren.
Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar effectieve en praktische hulp!
Ik las net weer jullie nieuwsbrief en zit helemaal op jullie lijn wat ‘flauwe mopjes’ betreft. Alé, goeie mopjes dus 🤭Een plezier om jullie te lezen en te volgen. En dan is het nog interessant ook!
Ik heb veel ‘marketinggoeroes’ ontvolgd omdat ik er onrustig door word en het me bijgevolg niet productief maakt. Jullie komen tenminste met concrete tips! Ik denk aan jullie als ik op Instagram post 🙂
Altijd fijn om jullie nieuwsbrief te lezen!
Yes, dit!! Helemaal fan van dit idee.
Alweer bedankt voor die extra dosis inspiratie!!
Grote fan van jullie en jullie good vibes.
Toptip weeral in jullie nieuwsbrief!
Deze mail makes my heart go *cheerleader floshkes*!
Heel leuke mailtjes met véél tips die jullie sturen. Super leuk wat jullie doen!
Eén brok energie en inspiratie: dat stralen deze dames uit in hun inhoudelijk relevante nieuwsbrieven telkens met een luchtige kwinkslag geschreven. Ik word er altijd vrolijk van! Het wakkert mijn ondernemings-goesting aan.
Ik besef hoe belangrijk marketing is voor mijn zaak, maar ik ben er echt niet graag mee bezig. WAT wijst me op de belangrijkste aandachtspunten, en dat is goud waard.
De tips en technieken uit onze nieuwsbrief?
Pas ze toe en
👉 je zwoegt niet meer op Insta, Facebook of je webteksten.
👉 je weet welk soort communicatie nu écht resultaten oplevert. Zonder poespas.
👉 je potentiële klanten en toekomstige medewerkers kijken niet aan tegen trieste leegte op je communicatiekanalen en website.
👉 je blijft steeds top of mind bij (toekomstige) klanten omdat ze je consistent op een toffe manier zien passeren.
👉 je bereikt véél meer klanten met communicatie die bij jou en je merk past.
Ik geniet van jullie posts en nieuwsbrieven.
Ik word blij van zoveel inspiratie met zoveel vrolijkheid gebracht.
Matthea Belis – gezinstherapeut
& abonnee WAT-nieuwsbrief
“Maar ik heb geen tijd…
Wel, da’s goed nieuws, want zo’n nieuwsbrief lezen duurt maar een minuutje. De tips consistent toepassen levert je forever véél meer zichtbaarheid op bij je klanten. Reken zelf maar uit 🤗.
… en ik communiceer écht niet graag”
Snappen we! En het is essentieel dat je kan ondernemen of freelancen op een manier die bij je past.
Bovendien: geforceerd communiceren op social media of er uuuuurenlang mee bezig zijn zonder dat het ooit echt iets tastbaars oplevert? Daar wordt niemand blij van, toch? En toch besef je als ondernemer dat goede communicatie naar klanten cruciaal is voor je succes …
We reiken je dus om de twee weken concreet advies aan om op je eigen manier je boodschap tot bij je ideale klant te krijgen. Met handige tips om je communicatie morgen al beter te maken dan vandaag. 🤩
Hé ondernemer, je bent niet alleen
WAT staat voor Working Apart Together. Wij zijn Karlien De Vrieze, Griet Rebry en Linde Jacobs. Drie freelance copywriters die al jaren de communicatie en marketing verzorgen voor een waaier aan klanten.
Wij doen al van bij het begin aan working apart together: elk onze eigen onderneming runnen, maar wél met elkaar als constant klankbord/hulplijn/backup.
Wij merken: ondernemers groeien sneller en beter als ze elkaar helpen en we vinden dat geen enkele ondernemer er alleen voor hoeft te staan.
Doe jij je job supergraag, maar mis je soms een collega om eens mee te overleggen? Wil je graag horen hoe anderen het doen? Of kan je communicatiecollega’s-op-afstand gebruiken aan wie je iets kan vragen, gewoon om zeker te zijn?
Ook dat is WAT. 🤗
👉 Schrijf je in op onze nieuwsbrief, en feel free om op reply te klikken en ons gewoon je vraag te stellen. We zijn hier. En we antwoorden.
You’ve got this 💪