Ga naar hoofdinhoud

Inspiratie nodig voor je communicatie? Schrijf je in voor onze GRATIS NEWSLETTER. Geen spam of wollige blabla. Alleen direct toepasbare tips.

Als ondernemer of freelancer zélf je communicatie en marketing in handen nemen? Dat kan absoluut. Alleen moet je weten HOE.

In deze blog krijg je inzichten en concrete tips die je meteen kan toepassen. Wij – 3 communicatieprofessionals – delen beproefde methodes waarvan we wéten dat ze werken, omdat we ze zelf dagelijks inzetten voor onze klanten.

Check zeker ook de blogs waarin we de juggles & struggles van freelance life  delen 💃.

WAT over onze keuze om anders-dan-verwacht te groeien als freelancer op het Shelter Café dat Creative Shelter organiseerde.

Groeien als freelancer: zo kan het ook

Onze kijk op 'groeien als freelancer' is niet de meest vanzelfsprekende. Waarom combineren we onze eenmanszaak (eenpersoonszaak ;-) ) met WAT?
Shop window

Het belang van de call to action

Je wil niemand 'commanderen'. Maar lezers vertellen wat je van hen verwacht, is geen overbodige luxe. We worden al met zoveel informatie gebombardeerd, je lezer wil gewoon duidelijkheid. De meeste mensen hebben dat ene duwtje in de rug echt nodig. Enter: de call to action.
marketing communicatie niet moeilijk

Zó doe je aan simpele maar geniale marketing

Een eenvoudige foto op Facebook herinnert Griet aan een van dé lessen die ze leerde in 15 jaar marketing en communicatie. Ontdek haar trucje om meteen een stap vooruit te zetten met jouw freelance business.
Je job zo graag doen dat je geen vakantie hoeft. Kan dat?

PODCAST | Ik heb geen vakantie nodig. Of wel?

"Mijn job is zó leuk dat ik geen vakantie nodig heb", horen we soms. En ja, als ondernemer voelt je job vaak niet echt als werk aan. Maar betekent dat ook dat je geen verlof nodig hebt? Lees alles over bijna-burnout, grenzen stellen, offline gaan en weekendwerk (of beluister de podcast aflevering).

Inspiratie & motivatie
op een plateautje

Om de veertien dagen sturen we - drie communicatieprofessionals - een korte, to the point nieuwsbrief waarmee je élke keer een inzicht opsteekt of een vaardigheid bijleert. Een nieuwsbrief waar abonnees écht naar uitkijken, zo blijkt.


Klinkt goed? Schrijf je snel in! 👇🏽